Foto's - Reisverslag uit Conakry, Guinea van Ieteke Brakel - WaarBenJij.nu Foto's - Reisverslag uit Conakry, Guinea van Ieteke Brakel - WaarBenJij.nu

Foto's

Blijf op de hoogte en volg Ieteke

21 Oktober 2012 | Guinea, Conakry

Een paar fotootjes...
Altijd leuk he?

Bijschrift: wat foto's vanaf het dek... lekker een boekje lezen, vaak met mooie zonsondergangen
De race met de open avond in het ziekenhuis
De foto met Hanna is genomen bij een restaurant, bij de oranje lichtjes ligt ons scheepje...
En ik ben blij dat ik geen night-nurse ben, deze ochtend was het ontbijt wel erg karig... ;)

  • 21 Oktober 2012 - 13:56

    Mahmoud:

    hi ik ben mahmoud wonn nerderland wil graag weet hoi lang nog in guinee omdat ik wil graag hulp voor mij vrouw in guinee moet taal leer daarom wil jou contact met haar pls.
    mahmou grt.

  • 21 Oktober 2012 - 22:05

    Brenda:

    Hoi Ieteke, wat een leuke foto's! Fijn om te lezen en zien dat het goed met je gaat!
    Keep up the good work!
    Met de afdeling gaan we morgen toch echt verhuizen. Zaterdag met een clubje alles ingepakt. Kom je in januari weer op een vreemde werkplek! Ik kan me wel voorstellen dat het nu erg ver-van-m'n-bed show is je werk in Nederland...
    Ik wens je nog veel succes en plezier.
    Groetjes, Brenda

  • 22 Oktober 2012 - 10:53

    Nelleke:

    Leuke foto's Ieteke!

    Wat zielig dat éne ei voor de nachtdienst zuster! 't Is te hopen dat er nog wat in die pan zit! Het ziet er allemaal zeer relaxed uit. Hier hebben we ons 'laatste weekje' lekker weer en dan wordt het kouder. Kan jij nog een beetje wennen aan de hitte? Het ziet er zo lekker zonnig uit op de foto's, maar misschien is het helemaal niet zo lekker door de hitte. Nou Iet, zet'm op, heerlijk elke keer als we weer iets van je zien!
    Liefs Nelleke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ieteke

Actief sinds 27 Maart 2012
Verslag gelezen: 494
Totaal aantal bezoekers 20009

Voorgaande reizen:

25 Augustus 2012 - 22 December 2012

Mercy Ships

Landen bezocht: